maandag 29 mei 2017

"Welkom Wopke",...


Het begon allemaal met een prachtig pakket die ik voor moederdag kreeg van jongste kind,...

Een pakket van Berenatelier Tierelantijntje omdat moeders daar zo gek op is!!
Natuurlijk ging ik al snel knippen
en kon ik niet wachten om de eerste steekjes te maken aan Wopke de babybeer,...


Natuurlijk ben je een beer aan het maken 
en toch voelt het zo anders.

Het is net of deze beertjes langzaam geboren worden met hun eigen uitdrukking op hun gezichtje, hun eigen karaktertje,...

Of ben ik nu aan het zemelen?
*Ü*


En als Wopke dan zo voor je zit krijg ik een bijzonder gevoel in mijn buik,...

Het lijkt warempel wel of ik een beetje verliefd ben op dit kleine mannetje!


Even op internet kijken hoe ze vroeger de luiers omdeden bij de baby's want met mijn pamperkinderen heb ik werkelijk geen idee,...

Slofjes worden gebreid 
want de baby mag geen koude voetjes krijgen toch?!


En dan is het zover,....

Oh wat is hij lief!!

Met het gewicht van een baby met al het granulaat in zijn lijfje laat hij indruk achter als je hem vast houd,....


Met duimpje in zijn mond en tongetje eruit,...

Werkelijk wat ben ik blij met Wopke!


Hoi Wopke,...
Welkom in ons huisje!


12 opmerkingen:

  1. Je hebt baby Wopke ook heel erg mooi gemaakt. En wat was je blij met het cadeau en met alle tussen stapjes tijdens het maken van Wopke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schatje heb je gemaakt.
    Even glimlachen om de luier, mijn kindjes kregen een echte luier met spelden, vooral de oudsten, van pampers wisten we niets
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd! Leuke snuit heeft hij, altijd zo belangrijk vind ik , die uitdrukking. Het is een schatje Wilma!

    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd, lijkt me best moeilijk om hem te maken, maar jou lukt het uitstekend. Super. Groetjes, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel goed glukt!!! Leuk om ook een berenmaakster te vinden die ook blogt! Ik maakte er vroger veel en nu zo af n toe. Prachtige dingen maak je verder!
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat Is die leuk zeg, ik ga volgende week ook een beer maken.............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet een wereldknuffel zijn en ik kan het weten want.....
    Mijn man heet Wopke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettende lieverd is die Wopke! Ik vind het snuitje zo lief, lijkt net een permanente uitdrukking van verbazing op te staan, die uitstekend bij een babybeer past.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma