woensdag 28 juni 2017

"Gestolen uurtjes",....


Gestolen uurtjes zijn vaak de lekkerste uurtjes.

Natuurlijk hoor ik je nu denken,...
wat zijn nu gestolen uurtjes?


Vanmorgen had ik gestolen uurtjes toen ik om kwart voor 6 beneden was.

Te vroeg voor een dag dat je niet hoeft te werken,
Marc die een nachtje in Limburg bleef
en ik gewoon een keuteldagje kan hebben!!


Dan met een kopje koffie op de bank lekker gaan zitten haken
 en wat steekjes doorpitten.

Nou dat zijn gestolen uurtjes!!


Heerlijk met je slaperige hoofd rustig aan de dag beginnen terwijl je nog even niets hoeft,...


Zelfs onze gekke halve Beagle vond het te vroeg
en nadat hij zijn brokken had gehad ging hij weer heerlijk liggen slapen
want wandelen vond hij nog niet nodig,....


En oh wat vind ik mijn oma sprei prachtig worden!!

Nee,
niet alles is gestolen,...
Een gratis patroon tijdens mijn gestolen uurtjes!


20 opmerkingen:

  1. Dat zijn idd de heerlijkste uurtjes van de dag. Je omasprei wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, die uurtjes... Geniet ze! En Oma's sprei wordt een juweeltje! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal ie mooi worden,is ie nu al hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die vroege uurtjes als de rest van Nederland nog slaapt. Alleen de vogeltjes hoor je buiten verder helemaal niks...
    Mooie sprei ben je aan het haken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo die gestolen uurtjes ...
    de laatste tijd wil dat bij mij helaas niet zo meer lukken ;o)
    Mooi de sprei en lief met de hartjes :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi omas sprei ja dat is ook een lekker werkje in gestolen uurtjes😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om die tijd lag ik nog lekker in mijn bedje....
    De sprei is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had ze ook vanmorgen die gestolen uur(tjes) maar dan om half acht.
    Even een paar blokken getekend.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Hier moet ik er nog steeds aan beginnen.... maar er is ook zoveel...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt je sprei prachtig. Heerlijk die gestolen uurtjes daar kun je heel veel in doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem prachtig, helemáál geen oma sprei, nu weer helemaal hip! Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk die vroege ochtenduurtjes en ik had gisteren al gezegd dat ik je sprei zo mooi vond.:))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, Wilma! Wat wordt dat een geweldig mooie sprei!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je sprei wordt echt prachtig.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat doe je goed! Lekker even tijd voor jezelf nemen en doen waar je zin in hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk hé die uurtjes met je hobby toch..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk hé die uurtjes met je hobby toch..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige sprei! Welk garen gebruik je? Durable katoen, of een alternatief garen? Ik heb het patroon gelijk "besteld" want die sprei wil ik heel graag gaan haken in gestolen uurtjes!
    Veel plezier met je sprei.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anja.
      De durable was niet te koop bij de hobbyzaak en heb toen gekozen voor de Phildar Cotton. Ze zijn er in 3 maten. 2, 3 en 4. ik haak met de 3. Er zijn nu prachtige kleurtjes bijgekomen.

      Veel haakplezier!!
      groetjes Wilma

      Verwijderen
  19. Mooie sprei. Mijn griekse schoonmoeder heeft een aantal van dit soort gehaakte spreien gemaakt. Ik heb ze allemaal gekregen en hoef dus niet meer te haken. Ik hou het bij quilten voorlopig. Ze zijn prachtig al die spreien.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma