maandag 26 juni 2017

"Quilting is Sharing",...


De afgelopen tijd zit ik geregeld te haken aan mijn scheepjes deken 
en zo nu en dan een stukje aan de oma sprei,..

Je moet wat als je niet veel zin hebt om lapjes tegen elkaar aan te naaien toch?!


Vandaag was het ineens allemaal anders.
Eerst wat babykleertjes geknipt en begonnen met naaien
en ondertussen mijn POP opgehangen in mijn hobbykamer aan een quiltje die daar hangt.
En als ik dan zo bezig ben in mijn hobbykamer,
en ik steeds even kijk naar mijn POP,
 krijg ik ineens zin om wat te doen voor de volgende rand....

Hij is wel erg leuk!


Even pauze in het zonnetje
en terwijl ik heerlijk aan de koffie zit,
plak ik wat hexjes voor de volgende rand!!


En als ik dan nog een lapje uit mijn restjesmand wil pakken,
kom ik Minoes tegen,
die het maar lastig vind dat ik juist hieruit een lapje wil hebben,....


Op zoek naar een stempel vind ik wat lapjes die gestempeld zijn voor mijn klosjes quilt
en zit ik even later een klosje te maken
en daarna nog één.
Eigenlijk zonder er bij na te denken zit ik ineens weer wat lapjes te naaien!!


En als ik dan de klosjes op de foto wil zetten,
kom ik deze gekke halve Beagle tegen,....


Wat zijn die klosjes toch mooi
en ik moet glimlachen als ik de stofjes zie van al die lieve schatten die mij stofjes hebben gestuurd om klosjes van te maken!!

Quilting is Sharing!


11 opmerkingen:

  1. Eigenlijk vind ik alles mooi wat je laat zien.
    Ik begrijp dat het moeilijk kiezen is waarmee verder te gaan.
    Er is gewoon veel te veel leuks.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk heel voorzichtig kleine lapjes aan elkaar naaien .
    Jahoor ook jij bent terug ❤.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He lekker zo aan t rommelen! Je klosjesquilt is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heb je dan toch weer wat stukjes gepatcht! Ik ben ook altijd met van alles bezig. Vanavond met 2 vriendinnen weer aan het quilten geweest. Annie was met de POP deel 3 bezig, Philomeen met vogeltjes voor een mobile en ik heb vanavond geappliqueerd aan de Dancing Dollies (Trish Harper).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo werkt het vaak wel.....ineens krijg je weer de spirit.....en wat zijn de klosjes toch mooi..maar ook je dronkemanspad......ooit !!!...;0)
    Fijne dag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Qulten-haken.... het ligt in elkaars verlengde wat mij betreft.
    Als je maar plezier hebt en je resultaten worden mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik zal mezelf ook weer eens een schop onder de kont geven. Kijken of dat helpt 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sprei daar boven aan met zo'n mooi patroon. En de klosjes quilt vind ik ook al zo mooi. De kleuren zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer genieten ! mooie plaatjes , lapjes en beestjes :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig je klosjes en fijn dat ook je beestjes zo genieten van je lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig is dat toch, dat die lieve diertjes altijd in de weg liggen. Willen gewoon graag bij jou zijn en bij je lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!