donderdag 20 juli 2017

"Een stille boodschap?",....


Je zou toch denken dat als je 3432 vingerhoedjes van 3x3x1,5cm tegen elkaar aan hebt genaaid dat je al een prachtige grote quilt hebt gemaakt.
Nou niet dus!!
Mijn vingerhoedjes kunnen prachtig op een 1 persoonsbed liggen,....


Natuurlijk kun je stoppen met het naaien van deze vingerhoedjes 
om met wat anders verder te gaan wat hier nog echt wel ligt,....
Maar wat doe je dan met deze witjes en crème kleurige vingerhoedjes?


Nog maar niet te spreken over de schoenendoos met de gekleurde vingerhoedjes,..
En nee,
ik heb niet hele kleine voetjes 
en dit is dan ook niet een hele kleine schoenendoos!


En als je dan een vingerhoedje uit de schoenendoos pakt komt er ineens een schattig mandje te voorschijn die in een verkeerde schoenendoos is beland.
Natuurlijk kan ik ook stoppen met de vingerhoedjes om met de mandjes verder te gaan.
Zal het een verborgen boodschap zijn?


En als ik dan de vingerhoedjes op de loungebank leg wil ik toch wel erg graag een grote joekel voor op ons bed!!


Oh wat houd ik van deze ini mini vingerhoedjes in deze Wilma-kleurtjes!
;o)


Het mandje wat mij even liet twijfelen moet toch maar naar zijn broertjes en zusjes in de goede schoenendoos 
want ik ben nog lang niet klaar met deze ini mini vingerhoedjes in deze Wilma-kleurtjes!!


Oeps,
 dat moeten dus toch echt wel ruim 6000 vingerhoedjes worden!!


12 opmerkingen:

  1. nou Wilma dus nog lekker even doorgaan met de vingerhoedjes hey .grt.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk Wilma, maar wel heel erg mooi.Succes met de ienemienies.Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoiets noemen ze volgens mij "verslaving" . Maar wel een heel leuke verslaving. Gewoon door gaan en dan kom je vanzelf wel weer aan een andere verslaving toe. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dat gevoel. Al zo'n tijd bezig zijn met de vingerhoedjes en het resultaat is dan al zo mooi, maar je wilt meer en groter. Gelukkig is het iets dat je gemakkelijk weglegt en zo weer oppakt en niet moeilijk bij hoeft na te denken. Geniet ervan. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze toch mooi enne vooral doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon door gaan, ze zijn zo leuk!
    Uhm meer dan 6000,.... voor een tweepersoonsbed,... uhm hoe zal ik het voorzichtig brengen,... die 6552 hoedjes van mij zijn niet groot genoeg,....
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou nog wel een "paar" te gaan.
    Leuk hoor,
    groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig, dus als je het nog steeds leuk vind...gewoon doorgaan hihi............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig, dus als je het nog steeds leuk vind...gewoon doorgaan hihi............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo lang je er plezier in hebt....lekker doorgaan! Ik vraag me trouwens af....wat zal de grootste vingerhoedjesquilt ter wereld zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, oh, als ik het antwoord van Ingrid lees dan heb je nog wel even te gaan! Maar ach, als je het leuk vindt, waarom dan niet? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!