maandag 3 juli 2017

"Een week van een lapjesverslaafde",....


 Wat ben ik toch heerlijk aan het klossen de laatste week!!


Een dienblaadje met wat klosjes erop liggen op de bank zodat je zo weer een klosje kan naaien.

Alleen ligt er nu even verkeerd garen bij want als je jongste kind ook een quilt aan het maken is kan het zo zijn dat je goede garen mee is naar haar huis!
:o)


De kleine hartjes liggen te wachten dat ik deze doorpit 
en neem mij steeds voor om dat even te gaan doen.

Het is inderdaad even want het is een quiltje voor in een wieg,....


Nu ik het toch over baby's heb,...

Voor een lief klein mannetje een setje gemaakt
en kan straks naar de trotse papa en mama,...


En als ik in mijn werkkamer ben naai ik ook wat vingerhoedjes die ik later weer aan de top kan zetten,.....


Het is nog wel wat hoor,
die ini mini vingerhoedjes!

Het zijn er ruim 3000 
en is nu genoeg voor het 1 persoon logeerbed,..

En toch wil ik zo graag een joekel!!


16 opmerkingen:

  1. Echt een genietweek :o)) Lief de kleine hartjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer verrukkelijk uit! Lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. M'n deugd Wilma! Al ruim 3000 vingerhoedjes! En wat leuk dat jouw dochter ook quilt. Dat zie ik bij mijn dochter niet gebeuren. Maar ach, je weet nooit. Als tiener was ze wel handig met naald en draad. Ook breien en zo. Veel lapjesplezier ook voor de komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat baby pakje wat schattig.
    Maar de klusjes blijf ik ook leuk vinden .
    Maar nu nog niet......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je wisselt wel lekker af, dat moet ik ook eens beter onder de knie krijgen.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke projecten hen je onderhanden. Erg mooi hoor .............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke projecten hen je onderhanden. Erg mooi hoor .............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke plaatjes allemaal, en dat van die joekel, dat snap ik helemaal!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hoor van alles wat doen!
    groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je een druk baasje! Allemaal leuke projecten om uit te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een engelen geduld heb je met die vingerhoedjes!! Maar wel echt prachtig! Net als de hartjes en de klosjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke projecten en allemaal in jouw kleuren en een schattig stelletje voor de kleine! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma