maandag 24 juli 2017

"VEULSTE lang",....


Ieder vrij minuutje worden er hier klosjes in elkaar gezet
omdat ik deze top nu wel snel af wil hebben.
480 gezellige klosjes zitten aan de top!!


Soms op de bank terwijl wij televisie kijken 
of liever gezegd ik met 1 oog!
;o)
 En soms heerlijk buiten in het zonnetje,...


En wordt er stiekem een mandje genaaid om te kijken 
of dit de volgende wordt die ik af ga maken,...


En tijdens het opruimen van mijn heerlijke hobbyhok worden er wat mandjes gespeld op een damasten tafelkleed 
en weet ik eigenlijk al wel zeker dat deze kleine mandjes,
die al VEULSTE lang liggen te wachten,
het volgende project gaan worden,...

Ik klos nog even verder
en voor nu een hele goede maandag!!


18 opmerkingen:

  1. Ik vind die mandjes erg leuk! Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elk klosje is er eentje moet je maar denken, ben zelf ook bezig om alles te ordenen en af te maken ☀️😊🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè om toch "productief" te zijn bij het televisie kijken! Mijn DH snapt niet hoe vrouwen dat kunnen!!
    Leuk de klosjes, soms denk ik ook wel eens; zal ik er ook aan beginnen??! Stofjes genoeg uiteindelijk.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben pas aan mijn tweede quilt bezig en moet bij voorbeeld nog leren appliqueren. De hengsels van de mandjes, zijn die geappliqueerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marion.

      Die zijn idd geappliceerd. Nu teken ik het op de goede kant van de stof en werk de nasdtoeslag naar binnen. Toen ik net begon hiermee deed ik een friezerpapiertje erin lijmen en later haalde ik die aan de achterkant eruit. Gewoon eens proberen!!

      Liefs Wilma

      Verwijderen
    2. Hoi Marion.

      Die zijn idd geappliceerd. Nu teken ik het op de goede kant van de stof en werk de nasdtoeslag naar binnen. Toen ik net begon hiermee deed ik een friezerpapiertje erin lijmen en later haalde ik die aan de achterkant eruit. Gewoon eens proberen!!

      Liefs Wilma

      Verwijderen
  5. Dat kan ik niet, tv kijken en patchen. Ik ga dadelijk ook verder met de BOM van Dorien van Quit it Dotty. Die is ook zo leuk om te maken. Het andere "stof" moet maar vandaag blijven liggen. Fijne dag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mandjes vind ik ook zo leuk! Staat op mijn WIM-lijstje! Jij hebt een aantal veel/veel projecten. Vingerhoedjes, klosjes, mandjes. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mandjes in de echte Wilma kleuren.
    De klosjes zijn ook al zo mooi! Ben blij dat ik niet de enige ben met zoveel projecten!

    Fijne week verder en lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De klosjes zo lief en de mandjes zo leuk om te maken. ben er zelf ook mee bezig maar helaas ook op dit moment krijgt de winding ways voorrang.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mandjes wil ik ook al zo lang!!! Zat er net aan te denken eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mandjes.... klosjes.... het is allemaal even mooi....*Ü*....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zucht, wat mooi !
    Als ik jouw kleuren zie, denk ik vaak dat ik die ook een keer moet gaan proberen !
    Weet je wat volgens mij zou werken ? Als jij bij een winkel pakketjes zou maken met deze kleuren en dat ze die verkopen met jouw naam ! Bv. 'Wilma's keuze'

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk toch, de klosjes en de mandjes quilts. Je zou er zo zin in krijgen.;))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jammer dat je jezelf niet in 2-en of 3-en kan splitsen... dan zou je al dat moois tegelijkertijd kunnen maken. Tja, dan maar één voor één en er lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!