woensdag 30 augustus 2017

"Gestempelde klosjes weggevertje",...

Scheepjes Cal 2014

Nu maar snel koffie drinken bij mijn oudste kind!!

Phildar coton 3

Heerlijk om deze af te maken terwijl je ook al weet dat het een cadeautje is om je oudste kind warm te houden op kille avonden,....

Gratis patroon Echtstudio

En mocht je nu denken,...
 dat ik niets meer te doen heb?

Snel verder met mijn oma's sprei met Phildar coton 3,...


En mocht je nu denken,....
dat ik niet meer patchwork?

Mijn klosjes zijn af!

Nu nog op zoek naar een stofje voor de rand 
en kan deze ook op de stapel om door te pitten,...


En mocht je nu denken,...
ik wil die gestempelde stofjes die over zijn?

Dat kan als je een reactie hier achter laat hoor je de volgende keer 
naar wie ik ze op stuur,..


30 opmerkingen:

  1. Heerlijk als iets af is, en het resultaat ziet er ook fantastisch uit! Laat mijn volgende project, na de vingerhoedjes, nou klosjes zijn.... ik heb dus zeker belangstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma je gehaakte quilt....zo mooi.
    En de klosjes zijn prachtig, helemaal mijn kleuren, geweldig dat hij af is dat geeft toch een fijn gevoel.
    Ik wil graag mee doen.....
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee want ik wil zo graag een project voor tussendoor hebben. En kleine lapjes aan elkaar zetten is 1 van mijn vele hobby's .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat lief van je om ze op te sturen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na een hectische paar jaren begint mijn lieve oudste een nieuwe studie en gaat vanuit Brabant helemaal naar Leeuwarden op kamers.
    Ik zal haar missen maar krijg nu ook vast meer tijd om heerlijk te gaan prutsen.Ik hou van je stijl en kleurtjes en zou graag in aanmerking komen...
    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Wilma, altijd fijn je blog te lezen, en ik wil heel graag meedoen voor de klosjes, na al die nare ziektetijd zou het wel fijn zijn aan iets leuks te beginnen, liefs vero

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heartful congratulations for your works, Wilma !
    Isn't it absolutely lovely, when we complete a quilt top ? And, as to those gorgeous leftover klosjes you've got, please, please pick me ! I'd gladly adopt them, and they would be in a good quilter home :D

    In stitches,
    NADINE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat leuk dat jij die gestempelde klosjes aan iemand cadeau wilt doen. Deze staat bij mij ook nog op de WIM lijst en de stempel is al in huis en de Wilma kleurtjes zijn ook mijn lievelingskleurtjes, dus wat dat betreft kan er niet veel mis gaan. Ik doe graag mee met de verloting of hoe het ook mag heten . Fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Piep

    Wat mooi zijn je klosjes, lieve meid
    Aan wie geraak je die laatste deeltjes kwijt?

    jouw pakje gaat naar iemand.. die heeft dan
    Groot jolijt


    Ik waag een kansje, met veel plezier
    En de uitsiag.. die lees ik hier ...


    Knuf knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed! Twee projecten af. Heerlijk voor je dochter, die komt vast goed van pas komende winter. En je klosjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind trouwens de kleurcombinatie van je haakwerk erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo wat heerlijk... altijd fijn als er ook weer wat af is... Wat zal je kind hier blij mee zijn....*Ü*...

    En voor die klosjes...loot ik heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik doe graag mee om voor de gestempelde klosjes in aanmerking te komen, of anders gezegd: de klos te zijn.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig de gehaakte deken, en de klosje quilt super.
    Lees graag hier, en klosjes heb ik nog niet gemaakt, dus ik doe graag mee.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een top af! Top Wilma! Dat patroon van haakwerk dat op jouw vingerhoedjes ligt vind ik ook wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt mij heerlijk, een ready to go werkje in de naaimand. Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie quilt geworden en zou graag mee loten voor de stempels lijkt mij vreselijk makkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me heel speciaal ...:o)) jou klosjes als een nieuw beginnetje bij mijn ( nog te maken) klosjes haha ;o)
    Lief en leuk idee !
    Groetjes,
    Simone


    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ps,
    Wat is je gehaakte kleed prachtig ! Over de witte schommelstoel :o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zou wel een mooi begin van een Klosjesquilt en vooral met deze kleuren.
    Dus....ja ,waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voor mij ook , een klosjesquilt staat al heel lang op mijn wim-lijstje, net als nog een paar andere. het zou een goed begin zijn.
    groet v. Marianne Scheffers

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige dekens! Fijn dat ze af zijn, denk ik! Op naar een nieuw project!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ha Wilma, op je fb had ik al gereageerd. Maar ik vind het leuker om het op de blog te doen. Heerlijk weer iets af en die gestempelde stofjes die over zijn? Ik wil wel een gokje wagen hoor. Je kleuren zijn altijd zo mooi gekozen,

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kans om mee te doen! De klosjes zijn erg mooi in jou kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik wil best wel een kansje wagen. Ze zijn al gestempeld dus een heel mooi projecje voor in de trein.
    Dank je wel voor de kans. Erg mooi je gehaakte deken voor oudste dochter, vroeger thuis had ik ook een gehaakte deken van mijn moeder op mijn bed. Lang niet zo mooi als deze maar het gaf me wel een lekker warm bedje. Dat doet deze vast en zeker ook voor jouw dochter.
    Fijn weekend alvast.
    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Liebe Wilma,
    heel mooi!!! Wunderschön ist dein Klosjesquilt. Ich bewundere deine Farbwahl!
    Liebe Grüße - Groetjes
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig werk dat je levert! Ik patch ook al een tijdje maar de mijne zijn niet zo mooi ;). Ik wil dus ook mijn kans wagen voor de gestempelde klosjes, ik kruis mijn vingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O, wat maak je toch mooie dingen!!! En...een quilster zegt natuurlijk nooit nee tegen een kans om meer stofjes te krijgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Graag wil ik jouw gestempelde klosjes adopteren. Het is zo heerlijk rustgevend om ze te maken, vooral als ze al gestempeld zijn! Het is ook zo'n lief patroontje.

    HLeuk dat je weer zo lekker bezig bent en je lezers stimuleert met al je verschillende projecten. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma