maandag 11 september 2017

"Een Gluurder",....


Het was een beetje stil hier in mijn huisje op het WereldWijdeWeb.

Nu zal je waarschijnlijk hebben gedacht dat ik vreselijk druk was,...
 gezin, huishouden, boodschappen, werken, open dagen groothandels, beurzen, etentjes, feestjes, ed
Nee niet drukker dan normaal,...
;o)

Nee,
dat was het allemaal niet!

Wij hadden een gluurder in de laptop!!

Is dat niet bizar??

Wie wil er nu meekijken wat ik op mijn laptopje doe??

Je kan toch ook gewoon hier in mijn huisje op het WereldWijdeWeb kijken wat ik doe??


Je snapt nu zeker wel dat er dikke muren zijn gebouwd om mijn huisje op het WereldWijdeWeb 
en dat alleen gezellige leuke mensen worden toegelaten??

Dat hoop ik tenminste!!

Dit is toch Bizar??

Wie doet er nu zoiets??

Wie wil er nu met mij mee gluren??
:o)


Door dit alles vergeet ik helemaal allerlei leuke dingen te vertellen,...
zal dus wat vaker hier te vinden zijn in mijn huisje op het WereldWijdeWeb.

Oh ja,....
Vergeet nog bijna iets!
Jongste kind heeft een naam gekozen waar die bovenste lapjes naar toe gaan,...
Quilting Moesje stuur je even een mailtje met je adres?


14 opmerkingen:

  1. Ooooo...wat LIEF :o))
    en wat naar om gluurders te hebben ( wist niet dat dat kon zelfs *U*)
    Mijn éigen'klosjes had ik uit elkaar gehaald ...
    nu ga ik met die van jou een fijn nieuw begin maken :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat eng WILMA hoe merk je Dat??
    Maar je sprei van ons is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit gehoord van "gluurders " op het www,weer wat nieuws?

    Mooie lapjes .

    Gr Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afschuwelijk. Ik weet ook niet hoe en waarom dat mogelijk is. En hoe kom je daar achter? Ik had inderdaad al eens gekeken of de uitslag al bekend was. Gefeliciteerd Quilting Moesje. Maak er wat moois van. Nog een fijne week Wilma. Groetjes van een andere Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wim hebben een stickertje over de camera gedaan, makkelijk te verwijderen als wij hem willen gebruiken en voor gluurders die in de pc willen kijken een fire wall en dan hoop ik maar van gluurders verstoken te blijven. Quilting moesje veel plezier met de lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vertel eens Wilma...waaar moet ik naar kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gluurders houden we niet van, maar wel van jouw werkjes!
    Wat een prachtige gehaakte sprei!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je er weer bent... maar met Ineke ben ik ook benieuwd waar in naar moet kijken... Want gluurders... nee daar hou ik ook niet van...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een eng idee! Blij dat het is opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was je laptop gehackt? Of ging het via de camera? Tjonge, het moet allemaal niet gekker worden!
    Ik hoop maar dat je nu weer gezellig kunt bloggen en dat we kunnen genieten van je mooie quiltwerk en gezellige berichten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma