maandag 16 oktober 2017

"Gezellig vroeg",...


Wat is het mooi weer buiten, zeg!

Lekker een kopje koffie in het zonnetje in de tuin,....


Een leuk bandje vast zetten met daarop cirkels voor de Pockets of Posies.

Ook heerlijk in het zonnetje in de tuin,....


Als alles dan aan het middenstuk vastzit kan hij naar mijn werkkamer waar ik hem aan een klosjes quilt prik....

 Om maar weer snel in het zonnetje in de tuin de volgende maand voor te bereiden,....


Volgens mij ligt de ragquilt en het winterse kussen van warme flanel stofjes wat te vroeg in mijn schommelstoeltje!


12 opmerkingen:

  1. Prachtig weer wat je maakt en je kleuren blijf ik bewonderen hoor......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer wat je maakt en je kleuren blijf ik bewonderen hoor......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, je gaat als een speer met de POP! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Wilma... volgens mij ook een heel verslavend al die leuke mandjes met bloemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het stoeltje ziet er cosy uit! Die tijd komt snel genoeg dus laat maar lekker liggen in het schommelstoeltje. Mooie mandjes voor je Pocket of Posies.
    Genieten van al de lapjes en nog even van de heerlijke nazomer.

    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor het zonnetje nog even :o)
    En zo groeit zomaar opeens je POP weer veel groter
    met bloemetjes in mandjes die ook van het zonnetje vast nog mooier groeien ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even van genieten die lastste mooie dagen van 2017!
    Prachtige mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mandjes maken de quilt zoaantrekkelijk. Die van mij isnog lang niet af maar die mandjes roepen om gemaakt te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niks heerlijker dan met je lapjes naar buiten te kunnen...
    Maar ja, het is/wordt wel herfst hè!
    Wat leuk die blokken met de mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig ...(denk ik ;o)
    Kom ik even bij je terug ...zie ik opeens n (bekend?) patroontje in je overgordijn haha
    ik heb ze van Ikea nu dan ruim 3 jaar in mn 'nieuwe' huis:o))
    Maar misschien zijn t helemaal niet dezelfde (o)
    ik heb er (ook) grote witte lantaarns met zwarte kaarsen bij staan ( had DH uitgekozen voor de inkijk nu we dichter langs de weg wonen met 't huiskamer raam ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma