woensdag 11 oktober 2017

"Waar eten jullie vanavond?",....


Vanavond komt mijn jongste kind boerenkool eten 
en zal de eettafel voor die tijd wat moeten opruimen want plek voor een bord is er niet!


Als ik eenmaal aan het patchen ben ligt de tafel vol met patronen, lapjes, kantjes
 en doosjes met garen, naalden, stiften, scharen,.....

Ach als lapjesverslaafde snap jij dit natuurlijk wel!


Maar dit moet wel even want mijn werktafel boven ligt vol met patronen, lapjes, kantjes
 en doosjes met garen, naalden, stiften, scharen,.....


Ik ga nog even verder want ik ga straks naar mijn "breiclubje" waar ik les krijg om mooie dingen te breien!

En voordat het bord met boerenkool hier kan worden neergezet zal ik dit ook nog even moeten opruimen,.....

Of toch maar een bord op schoot vanavond?

Aan de tuintafel zal wel te koud zijn, toch?


12 opmerkingen:

  1. Ja, zo herkenbaar Wilma. Maar bord op schoot is voor 1 keertje toch niet zo erg? ;-)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel ja, moet kunnen voor een keertje toch? Je zegt gewoon dat je de tafel niet kunt opruimen om het creatieve proces niet te verstoren..... of trappen ze daar bij jou ook niet in? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier moet iedere avond de tafel ontruimd worden. En 's avonds voor ik na bed ga weer. Ach het houd je van de straat. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een werkkamer waar je alles kan laten liggen.

    Gr.Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eigenlijk hebben we twee werkkamers nodig Wilma....
    Of een hele grote kamer met twee of drie werktafels.
    Nee, bord op schoot is zo ongezellig.
    Eet smakelijk zo.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, hoeveel ruimte je ook hebt... je komt altijd tekort als lapjesverslaafde!
    Eet smakelijk hoor; lekker boerenkool!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :o)) We hadden t er vandaag over ;o)
    en mn tafel ligt nu ook nog te vol ...
    mn eten roept om opgediend te worden *U*
    Lekker boerenkool,
    eetze (nog) met je dochter hoor :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo herkenbaar, ha, ha, ha. Lekker boerenkool.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, jij bent ook met de POP bezig. Ik doe het als BOM bij Willeke, Fat Quarters. Maar slechts het middenstuk, zoals op jouw laatste foto, heb ik af en ook de hexagonnen aan elkaar. Nu verder. Deel 2 wil ik 5 januari af hebben en daarnaast nog heel veel aan andere quilts. Bij ons is de eettafel ook altijd vol met quiltspullen aan de ene kant en laptop en spullen van mijn man aan de andere kant. Dan nog de eettafel in de keuken. Bezaaid met tijdschriften e.d. We kunnen daar nog wel aan ontbijten of lunchen. Heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien het weekend nog eenmaal in de tuin. Voor nu.... iets plaats maken vrees ik 😝. Wij eten al heel lang niet meer aan tafel, doordat deze gebruikt wordt door onze hobbies.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, zo herkenbaar en moet kunnen. Het wordt bij mij vaak op bord op schoot en lekker op de bank. En dan na het eten nog even verder met het spul op tafel. Groetjes, Lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma