maandag 13 november 2017

"Onverwachts genieten",...


Bij de bloemist weer een prachtige dadeltak meegenomen.

Hij was nog groen toen ik hem kocht 
maar nu is hij al zo mooi aan het drogen 
en krijgt hij die prachtige donkere kleur.

Als ik dan aan de tafel zit te prikken in mijn kerstquiltje kan ik zo genieten van dit plaatje!!


Je moet nu niet denken dat ik het afgelopen weekend veel heb gedaan aan mijn kerstquiltje,..

Een klein mannetje van bijna twee jaar moest zijn oma bellen 
en vragen of ze thuis was.

Dan laat natuurlijk iedereen alles vallen 
en zit je totaal onverwachts met een kamer vol kinderen en kleinkinderen heerlijk te eten,
koffie te drinken,
te kletsen,
lachen we wat af,
te knuffelen 
en achter een bijna twee jarige aan te vangen,....


Ik vraag mij soms ook wel eens af,
wie nu meer schik heeft,...

Die bijna tweejarige,
die gierend van de pret door ons huisje heen rent......

Of die gekke oma die zo kan genieten van deze onverwachtse uurtjes!


13 opmerkingen:

  1. Ja Wilma weet precies wat je bedoelt hihi ook hier kan ik ook zo genieten als ze bij oma naar binnen hollen
    Fijne maandagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk ik mag donderdag weer tot zaterdag heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaat dat snel ...twee jaar alweer ...LIEF :o))!
    (enne mijn dadeltak ...ligt nog van vorig jaar *U*)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onverwachte bezoek is toch altijd leuk zeker als het om de kinderen en een kleinkind gaat. Een dadel tak hoort echt bij deze tijd van het jaar.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn ook de mooiste momenten zo rennend door de kamer hun met je kleinkind, daar kan geen quilt tegenop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn gouden momenten die hij en jij zullen koesteren, geweldig! En deze oma verstopte zich boven op de kledingkast dus het kan nog gekker! Groetjes
    Lida.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet er maar goed van Wilma. Ze zijn snel weer groot. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk! Visite van je kleinkind....en de kinderen ook uiteraard, maar die kleintjes.....daar smelten we van toch?
    Genieten is het zeker!
    Wat een mooie tak, nog nooit gezien. Is het alleen voor de sier of kan je ook nog iets met de dadels?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yvonne.
      Het is echt voor de sier. Je kan er verder niets mee. Staat gewoon erg mooi!

      Verwijderen
  9. Mooie combi Wilma, het had zomaar hier kunnen zijn, ik heb namelijk die twee planten ook staan in de vensterbank, wat kan je daar dan stilletjes van genieten he? Even bijgelezen, je sokken, heerlijk, en ja, breien en de herfst, dat hoort bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het genieten is voor allebei natuurlijk, heerlijk toch?
    Dat leuke kerstquiltje komt wel weer. En anders.... volgend jaar is het weer kerst.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo''n kleinkind over de vloer. Je kerstquilt wodt mooi, ik heb hem ook liggen, geplakt, maar nog niet gefestoneerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma